dinsdag 26 november 2019

RhB-Modelbaan

Op 18 november 2019 online:




Op 1 november 2009 stopte mijn website "Murmeltal" over de bouw van de H0 modelbaan naar voorbeeld van de DB in tijdperk III. Ik ging over naar spoor 0. Toen ontdekte ik de mogelijkheid om een Blog op te zetten. Zo ontstond "Berkelbruecke". Bij de bouwstart van de RhB modelbaan werd ook dit Blog gestart. Inmiddels staan onderwerpen verspreid over een groot aantal berichten. Dat is niet erg handig, ook al is er een zoekfunctie links boven de pagina. Het is mooier, ook voor mijzelf, om alle informatie overzichtelijk op een normale website te hebben.

Ik heb gekozen voor hosting bij JouwWeb in Eindhoven. JouwWeb heeft een websitebuilder zodat je niet zelf hoeft te programmeren. Net zoals indertijd bij "Murmeltal" die ik onder had gebracht bij VIP in Nijmegen. Al moet ik hier en daar nog wel een HTML-code invoegen om dat te krijgen wat ik hebben wil. Na een week ben ik heel tevreden over de werking van het programma.

Ik begin met het verzamelen van alle informatie in dit Blog. Daarmee kan ik ongeveer 25 webpagina's vullen. Maar niet alles is bestaand. Teksten worden geactualiseerd en soms van nieuw te maken foto's voorzien.

Voorlopig blijft dit Blog! Een Blog is een uitstekend platform om te laten zien waar je actueel mee bezig bent.

Mijn actuele werkterrein:



In een volgend bericht de resultaten!

Wordt vervolgd, Jan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten